syster&mormor

Grattis Grattis Grattis syster! 25 år blir du idag(egentligen igår eftersom att klockan är över 00.00) Jag hoppas att du har haft en jättebra födelsedag med massa tåååårta! Hoppas att vi kommer och hälsar på dig snart:D Love you

Idag(igår) så fyllde inte bara min syster år utan min mormor dog precis för tre år sedan den här dagen. Mormor var väldens snällaste och finaste människa och jag älskade henne så mycket. Det går inte att beskriva sorgen jag kände när mamma kom in i mitt rum med tårar rinnandes från ögonen, och sa att du hade gått bort.
Jag hoppas att du har det jättebra i himlen med farmor och farfar och vi ses ju igen när det är tid för mig att också anlända till himlen.
Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0