RESPEKT.

Hej, jag är hemma från festen! Eller jag kom hem för en timme sen men aja. Nu ska ni iallafall allt få veta om min dag & kväll. Vi hade ju en jätteskön dag idag i skolan! Vi hade bara livskunskap i tre timmar sen slutade vi. Haha, min, Olivers, Julias & Sara-louises forumteater var bäst alltså.
Men efter skolan så gick jag, Jossan, Gabbi, Klara, Gussi, Matte, Emanuel, Lukas och Oliver hem till William Tellman. Där tog vi det bara lugnt och spelade guitar hero och anklagade Lukas att han var pedofil. Efter det åkte jag på dans och efter det gick jag ju till elverket. HAHAH, ville ju gå dit och se hur det var för jag har aldrig vart där förrut. Det var iallafall PISS TRÅKIGT ganska stor del av festen:P Men i slutet när jag tänkte gå hem blev det väldigt kul och jag och mina kompisar drev med alla och hoppade omkring. Vi fick många konstiga blickar men det brydde vi oss inte om:D

Vi är balla, knäppa, annorlunda och vi står för det! RESPEKT.

sexig rumpa jag hade på den här bilden då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0