Min konstiga dröm

Hej igen. Jag måste bara säga att jag drömde en väldigt konstig dröm i natt. Det handlade om att jag blev gravid, att jag skulle sova en natt på en badring i vassen. Där var det jätte blåsigt och när jag skulle bada lite i natten så såg jag att min bebis låg under vattnet? Då la jag han på badringen. Sen så såg jag att mammas system kamera flöt runt under vattnet. Det var jätte svårt att få tag på den eftersom att det blåste så mycket. Tillslut fick jag upp den men då var jag skit ledsen, mycket mer ledsen än när jag hade tappat min bebis i vattnet?

Sen så vet jag inte riktigt vad som hände efter det men det som hände mer i drömmen var alltså att Amme tog min filt, jag var gravid igen och hade inte fått min bebis än? Jag fick en vän i Mini vibe, Ellika och då blev jag jätetglad eftersom att det var min första vän där. Sen så var det typ krig och då kom Ebba nilsonne och Oscar Holmbergh till mig och då drev vi med kriget????
HAHAHA konstig dröm asså men den var faktiskt skit läskig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0