lyckasjaggöraeravundsjuka?

Hej hej hej! Är hemma nu hos mig och myser med chips, gurka&morötter, och dipp. Men sen ska jag dra mig hem till Marika och så ska vi vara där med några. Ska sova där också, så det kommer säkert att bli kul. Haha, förlåt för sugig uppdatering och inga roliga inlägg men liksom det är ju fredag och då behöver det inte vara så bra. :D Men jag slänger in massor av bilder som jag tog igår innan jag ger mig av. PÖSS
Måste bara säga att jag ska äta pizza! Haha, försöker att göra er lite avundsjuka:) Lyckas jag, haha?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka ska sova hos marika? :)

2009-10-02 @ 19:30:47
Postat av: Meeeeeee^^

fett fin bild =D

2009-10-02 @ 20:22:42
Postat av: alicia

tack så mycket!:)

2009-10-03 @ 13:12:00
URL: http://byalli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0