JOSSI IN DA HOUSE!

Japp, som rubriken lyder. JOSSI IN DA HOUSE! Vi sitter här med magen full av pizza, ben & jerry rinnandes från våra munnar och så skriker vi åt dom på fotbollen. Det är ju Sverige-Danmark och jag blir så jäääävla sur om Sverige looosar. Då får dom med mig och göra, MOHAHAH!
Vi har det iaf kul, jossan & jag. Som alltid! :D När vi har vart här ett tag ska vi dra hem till Jossan som bor vädigt nära mig och sova där.
Kommer nog bli lite mer inlägg ikväll men vi får se, och ni kommer få se massor av foton imorgon eller någon annan dag.

Juste, skulle typ kanske vara med Matilda ikväll för jossan kunde inte först, men hon svarade inte på sin mobil!

Kommentarer
Postat av: den flygande moroten/matilda

du har så fin blogg!

2009-10-10 @ 21:20:01
Postat av: allis

tack, flygande moroten! haha:)

2009-10-10 @ 22:38:58
URL: http://byalli.blogg.se/
Postat av: Charlie :P

Bra gjort alicia :P Danmark = Fuskare.... dom hade betalat domaren för att döma så Danmarks skulle vinna ? btw e du vän med beata?

2009-10-11 @ 00:10:44
URL: http://HAR INTE NÅGON BLOGG

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0