hurorkarnikemipålovet!?

AAAHHHHH! Är så jävla sur på mamma, pappa och syster nu. jfsjfsdfusjdgjsdgbsdhbgjdsjbg!
Aja, nu ska vi inte prata om det. Kommer bara bli ännu surare då.
Idag är det ju fredag, sista daget på lovet kan man väl säga eftersom att det är helg i morgon.
Egentligen skulle jag faktiskt bege mig till stranden och sola eftersom att jag inte har haft den möjligheten, och ser ut som ett lik! Men tyvärr så är det lite dåligt väder idag. Fast vafan, det är ju feta soft att bara ligga här inne med datan, en film och cola. (Och så kemiboken:S) Har inte gjort något på det på hela lovet som typ alla har gjort har jag hört. Hahaha, hur orkar ni frågar jag bara!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0