kladdkaka

Just nu ligger jag i min säng med datan och bara tar det lugnt. Lyssnar på lite skön musik och bara kollar runt internet. Kemi boken ligger brevid mig också med sidan 81 uppslagen. Den här dagen har vart skön i skolan. Först kom Ica chefen dit och snacka med oss om snatteri och så för det är några typ i vår skola som brukar snatta där på ica. Sen så fick vi träffa en polistjej som pratade mest om staff och sådant när man är ung. Tycker det är så jävla coolt att vara polis, jag ska bli en same-polis när jag blir stor! HAHA. Fatta vad kul.

Efter det var det iaf lunch och sen så hade vi fotbolls tunering och det var riktigt kul tycker jag. Först så var jag med mitt lag och spelade lite men sen efter inte så lång tid så skulle jag vara med i Sara-Louise, Jossan och Majas lag för Ebba behövde gå. Så jag gick från match till match hela tiden eftersom att jag var på två lag men sen när båda lagen skulle spela samtidigt behövde jag vara på 7a:s lag eftersom dom bara var 3. Det gick as bra för oss och vi vann massor av matcher. När vi kom till semifinal så vann vi och då kom till kvartsfinal och då vann vi, och då kom vi till final och då VANN VI! Bajs kul alltså.

Efter allt så gick jag och jossan hem till mig och bakade! Haha, det blev en kladdkaka men när vi hade tagit en bit var blev vi väldigt mätta. Vi mådde illa rent ut sagt. Men kladdkakan var god och det finns mycket kvar av den eftersom att vi gjorde dubbelsats, hihihiohoh. Sen efter vi hade varit hemma hos mig gick vi hem till Jossan och kollade på tv och åt pizza. Mumsi. Men efter det gick vi ut på en promenad med Daisy och efter deeeet gick jag hem.
Här kommer några bilder från idag:


Kommentarer
Postat av: jos

hahah!

alicia jag ser fan drogad ut på sista bilden!xD

haha!min lilla samepolis!;)

pussilussi

2009-10-22 @ 22:46:28
Postat av: alicia

JÄTTESÖT JOSSAN

2009-10-24 @ 00:14:45
URL: http://byalli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0