mössakiwite

Hela den här dagen har i princip gått ut på att plugga. Det har faktiskt vart en mysig dag idag för jag hara bara suttit vid matbordet, pluggat, lyssnat på musik, druckit te, ätit kiwi, haft mysig mössa på mig(haha!)och så har jag pratat med bezen i telefonen. Även fast det vart en ganska mysig dag har den vart deprimerande.. Jag och bezen satt med gråten i halsen nästan förrut när vi pratade i telen. Vi snackade om vår nya klass och vår gamla. SHIT VAD JAG SAKNAR ALLA I 6C! Saknar när vi var i omklädningsrummet och hade det skit kul, saknar lucherna(våra luncher nu men våran nya klass när man sitter med tjejerna hör man bara bestick..) saknar allt med 6C:(♥
Känns hela tiden som att det här är tillfälligt, att allt kommer bli bra igen och vi kommer vara samlade allihopa igen. 6C back together, liksom.


Aja, slut med deppsnacket. Här får ni massor av bilder på kiwi, mig och min mössa och te som jag tog idag. Haha
FAAAAAAN! Det går inte att lägga in bilderna på jäkla blogg.se! En gick bara, men jag lägger in dom andra i typ morgon så håll utkik för bilderna var faktiskt riktigt coola.

Kommentarer
Postat av: vendela

Du är nu med i helgens snyggaste bloggerska! Lycka till!:D<3

2009-10-01 @ 22:43:07
URL: http://justvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0