blåsigt men varmt

Haha, det var inte så länge sen jag skrev att jag skulle gå till stranden men nu är jag här i min hytt igen. Det var varmt och så på stranden, det var inte de utan det blåste bara så jävla mycket. Pappa sa att det iaf skulle blåsa mindre imorgon så det är ju bra:) Just nu sitter jag bara här och suuuurfar på internet. Så sjukt skönt att ha data med sig. Jag är fan data nörd så det inte är sant. Nu ska jag bara ta det lugnt iallafall. Dricka cola, äta tic tac, läsa, va inne på datan. Ja, ni vet sånt mysigt:)
MER BILDER HÅLLER PÅ ATT LADDAS UPP OCH KOMMER SNART ATT SYNAS I DETTA INLÄGG, INTRENET CPAR MEN HÅLL UTKIK EFTER FLER BILDER SNART.

Väntar på flyget i Paris. Mat fördriver våran tid.

Jag får inte slut på mat bilder!

Jag är ball.

O.M.G

Suddig närbild.

Jag är typ värsta coola bloggaren, typ typ typ.

Min syster är ett spöke.

Flyplatsen i Tunisien.
Bilden talar för sig själv.
Sliten tjej dagen efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0