ARLANDA NEXT

Shit, jag har så jävla bråttom!!!! Jag åker till Arlanda om en timme och jag har inte packat och inte duschat. Nu kanske ni undrar vart jag ska åka och det ska jag tala om er, Afrika! Jag har min båt där så vi ska inte bo på något hotell. Vi ska vara där i en vecka också så det ska bli så himla kul:D Nu kanske ni tror att jag inte kommer att uppdatera under hela höstlovet men så är det inte. Min älskade dator följer med! WOHOOO.
Som sagt måste jag skynda mig nu men skriver mer imorgon tror jag eftersom att jag kommer dit i natt. Fast jag kanske skriver på planet, om det går?

Kommentarer
Postat av: Amanda Sjödahl

modell alicia!



love you! <3 ha det bäst i afrika!

2009-10-24 @ 20:38:35
URL: http://asjodahl.blogg.se/
Postat av: alicia

AMME JAG SER INTE ENS UT SOM EN MODELL!!!!!!!!



Love you tooo<3 Det ska jag ha;D

2009-10-25 @ 20:20:03
URL: http://byalli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0