AFRIKA

I'm in Africa! Shihooo. Kom hit till vår båt ungefär kl.02.45 i natt/morse? Fatta om jag var trött.. Gick alltså då raka vägen till min hytt och sov. Min resa hit då. Det började ju med att vi kom till Arlanda och sen så åkte vi till PARIS. På paris flygplats fick vi vara i typ fyra timmar och sen så tog vi ett plan som gick till Tunisien. Och juste, jag har inte fått mitt bagage än! Jag vet inte vad som hände med bagagen men vi kommer typ få dom ikväll:S Jag sov alltså i mina kläder jag hade igår och jag har på mig dom nu också. Mysigt... Nu tänkte iaf jag, mamma och Amanda gå till stranden och sola. Men jag skriver mer sen!
Tog lite kort med datan när jag flög, fler bilder kommer sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0